© ★◤星忍村◥★|Powered by LOFTER
收藏转载好听的音乐
普通朋友 - EO2

(RAP)(男)呢个世界有好多恋爱既颜色
活得潇洒精彩自在系我一贯既模式


(女)晤理你几有型有格我只系好想做
做一个全惰投入专心一意背後既女子
你知唔知道究竟我想要D乜
我要你布野瞒住我兼且揽得我好实

(男)只不过你感觉晤到其实我系有做
只要你肯回昧过去你就一定揾得到
无人能及我共你 躲于被窝嬉戏
完全投入又来又往非一般亲你
这瞬间难共处 分开演戏
快些结束 别求我再一起
感觉像逃避痛苦的爱
就如在迷失深海
愿忘掉往惜一切 我可怎样
随着爱海干透
醒觉分开无错漏
用行动去讲出口
已是 普通朋友

(RAP)(女)我打亲俾你 你就永远系留言!
加上媪你晤到 我就无心睡眠
究竟柜对住你 你觉得系件快乐事?
定益话你对住我已经有左个爱字
我唔想听两个字其实有右弯转
自私既你究竟你想我点

(男)爱你唔爱你 已经系好明显!
忧柔寡断 倒不如决断讲再见!