© ★◤星忍村◥★|Powered by LOFTER
收藏转载好听的音乐
The Leaper - Deas Vail

深空·游牧族:

I’m telling you, son,

我告诉你,孩子
It’s been a long time coming.
已经过去这么长时间了
I don’t want to take
但我却恋恋不舍
Anything away from you.
就这样远离你
It’ll just be a little while
就在呆一会儿
If that’s alright.
这将会很好
How can I place
我怎样才能拼合好
Every piece together
每一块碎片
When I don’t want to face
当我不想面对
All the things I put you through?
所有已经证实过的事情
If you can’t see me in this way,
如果你不能这样看着我
Well, that’s alright.
没关系
So I’ll leap from the edge
我会飞跃山的那一边
Knowing nothing of the fall.
知道坠落其实并不可怕
How much time do we have
我们还有多少时间
Before the end?
在将死去之前
As the world rushes in,
一直闯荡于世界
I’m compelled to look back home.
我早已迫不及待的期待着回家
And I’m finally conscious of
最终,我有了意识
How this began.
意识到了这一切
The beginning of a lifetime
这一切的初始
In the chains of the leaper’s end.
到链条最终的断裂
I cover my face,
我遮挡住我的脸
And I swear I won’t go
我发誓,我不会去
For another taste.
体验另一种生活
It’s the poison in my mouth.
那就像我嘴里含着的毒药
And I think if I don’t go back,
我想如果我不回去
I can’t go wrong.
我不迷路
So I’ll leap from the edge
我将会从边缘飞跃
Knowing nothing of the fall.
知道坠落并不可怕

________________________________________

Vol.2